Novitet prethodne nedelje je druga generacija BMW X3 koja će premijeru imati u oktobru na Salonu u Parizu, dok prodaja počinje krajem novembra ove godine. Karakteristično za BMW je da svaki model izaziva reakciju s čime se suočio i X3, koji je od lansiranja 2003. prodat u više od 600.000 primeraka (150.000 u SAD). Kritičari kažu da je u pitanju klasičan redizajn i da nema govora o novom automobilu. Tačnije, oni smatraju da je BMW produžavanjem X3 do 4,648 metara ostavio više prostora za uspeh modela X1. U BMW-u ne kriju da je druga generacija odgovor na sve jaču konkurenciju u segmentu ("audi Q5", "mercedes GLK"…), ali i da je novi X3 bolji za vožnju, komforniji, štedljiviji i naravno tehnološki napredniji od prethodnika. Takođe, u kabini su upotrebljeni kvalitetniji materijali kako bi o BMW-u X3 s punim pravom moglo da se govori kao o premijum modelu.
Novitet prethodne nedelje je druga generacija BMW X3 koja će premijeru imati u oktobru na Salonu u Parizu, dok prodaja počinje krajem novembra ove godine.
Karakteristično za BMW je da svaki model izaziva reakciju s čime se suočio i X3, koji je od lansiranja 2003. prodat u više od 600.000 primeraka (150.000 u SAD).
Kritičari kažu da je u pitanju klasičan redizajn i da nema govora o novom automobilu. Tačnije, oni smatraju da je BMW produžavanjem X3 do 4,648 metara ostavio više prostora za uspeh modela X1. U BMW-u ne kriju da je druga generacija odgovor na sve jaču konkurenciju u segmentu ("audi Q5", "mercedes GLK"…), ali i da je novi X3 bolji za vožnju, komforniji, štedljiviji i naravno tehnološki napredniji od prethodnika.
Takođe, u kabini su upotrebljeni kvalitetniji materijali kako bi o BMW-u X3 s punim pravom moglo da se govori kao o premijum modelu. Istina je verovatno negde na sredini, ali o ukusima ne bi trebalo da se raspravlja. Za početak, X3 nudi izbor između dva motora - dvolitarskog četvorocilindričnog dizelaša (184 KS) i rednog šestocilindirčnog benzinca zapremine tri litra i maksimalne snage 306 konja (model X3 35i), oba s "xDrive" sistemom pogona na sve točkove.
Slabiji agregat, iz model X3 20d, uparen je sa šestostepenim ručnim menjačem, dok se X3 35i isporučuje sa osmostepenim automatskim prenosom. "Auto start-stop" funkcija je standardna za obe verzije, a važna promena je i da će se X3, umesto u Austriji, sada proizvoditi u SAD (fabrika u Spartanburgu), gde se proizvode i modeli X5 i X6.